Asså nae... :/

Shiit, har dragit på mig en förkylning igen. Just nu då Jullove börja och man kan åka Längdskidor för första gången då det är perfa väder, ingen blåst eller snö som faller ner perfekt kallt. Ååh hatar sånt hära:/ Sitter inne dricker tekoppar, drömmer att man åker Längdskirdor och inse hur jävla kul de är! ;) Förhoppningsvis så kommer jag igång efter jul. Kan knappt hålla mig en dag längre! Fyfan som man har längtat! 
 
Chayenne har fått köra rissla många dagar i veckan. Så imorgon kör jag ett pass ute tror jag. Beror helt på vädret! 
Har Lördag idag, kändes inte alls långt bort till Jul. Men sen så inser man att de bara är Fredag och en dag längre bort till jul.. 
 
Chayenne i början av året. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback