Hur var det nu igen?

Hej på er! Var ett tag sen sist! ;) Mycket prov och mycket med skolan nu då betygen ska sättas, redan imorgon! Ghaa! Hoppas bara nu att det går bra och får godkänt i alla ämnen. Kunnde ha ansträngt mig liite mera kanske, för att höja betygen. Anyway, gjort är gjort! ;) Haha! Lämnat in de sista uppgifterna idag! Skööönt! Kan även erkänna att jag trodde verkligen att jag skulle få kompliteringar i fysiken, men ikket, Awesome! :D 
 
Skriver förhoppningsvis ett inlägg ikväll om hur de har gått då jag ridit dom senaste dagarna, har blivit mycket ridning på sistånde. Men nu ska jag spela Sims 3 och känna hur jävla skönt det är att inte ha något prov eller annat skit att tänka på! :P
 
 
 
Btw, på Måndag så blir jag brunett igen! :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback