Julstämning.

Sitter och lyssnar på lite julmusik eller var man nu ska kalla de;) 
Är ruggit kallt utomhus. Var -13 när jag begedde mig till stallet. Känns att man inte är van att har så himla kallt, är ju van vid typ -6 bara. Skulle även vara kallt imorgon. Ååh hatar kyla, inte för att tempraturen oftast kommer att ligga på krig -10 hela vinter(eller lite mera) så det är väl bara att digga läget! Nej, gud vad jag svamlar nu! Haha ;)
Idag red jag, tog dock bara en sväng på Chayenne då jag frös och he va mörkt, ingen bra kombo! Gick super jätte bra:) Känns att hon inte fått vara ute på länge. Då hon var frammot bjudande och att hon var rädd för en massa nya saker, eller? ;) Komme och travade på ett ställe där de var lite halt, åherregud var verkligen inte berädd på de! Chayenne snubblade till, fast jag ramlade inte av hehe (; Tog in Elina efter de då hon skulle ha mat och så. Gjorde inte så mycket mera. Måndag idag, nej fy. Värsta dagen på veckan! Tur att den börjar lida mot sitt slut :) 
Snaknar hoppningen. Var ett bra tag sen jag hoppade på riktigt, med fler ett ett hinder uppe :( Men hoppas på lite bättre väder! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback