Norrland i mitt ♥

Vinter på några dagar, Kallt som sjutton och imorgon är det längdskider som gäller! Ska ja klaga? Okej, kyla kanske inte är så värst kul. Men vafan Vi ä ju Norrlänningar visst? Haha ;)
Ridlektionerna blev inställda idag, på grund av kylan. Inte speciellt varm, tempraturen ligger kring -20. Har kommit hem från stallet för en dryg timma sen gick också en sväng med Kia som fick följa med! HAde tänkt ta mig en tur på Sjön, men då jag börjat gå neråt så upptäcker jag att jag inte kommer att våga gå där! Haha;) Så fick gå gater där de var upplyst! 
Ska snart hoppa in i duchen och se ta och se nån film eller så. Bara ta det lugnt. Skriva nått tidsinställt och göra designer. Ska också försöka städa lite i mitt rum, fast tror nog inte att det kommer att bli så mycket av de, haha. Men det är ju tanken som räknas. Right? (; 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback