Sammanfattning av året 2012

Var ska man börja? Trodde verkligen att 2012 skylle vara ett såtdära roligt år, som ett år att minnas. Men nej
Har händ så många tråkiga saker, så det blev inte roligt nånstans. 
 Började bra. Januari, Februari, Mars, April och Maj flöt på hur bra som hellst mycket ridning, bloggade mycket och livet flöt på bra! 
 
Började få fullt med tankar i Slutet på Maj, Shiit vad jag växer, ''kommer inte kunna komma någon stans men Chayenne..''  Varför ens försöka? 
Mars, 2012
 
 
September, 2012
 
I september så provade jag på att rida i halsring. Gick verkligen bra. Allt flöt på bra, tränade kännde att jag börja komma nån stans här ivärlden. Han minst sagt varit ett lärorikt år. Chayenne har fått på sig skor för första gången i hennes liv. 
 
Har själv, personligen förändra mycket, kanske inte så mycket på utsidan , men på insidan. 
Mars, 2012
December, 2012
 
Sommaren var inte riktigt igenom tänkt, regnade i stort sett hela  sommaren. Dock för att det kan vara lite mysigt ibland då.. Chayenne har vilat OTROLIGT mycket det hära året. Vet inte riktigt varför, har varit mycket runt omkring att tänka på.. 
I Maj, köpte vi en underbar hund. Som många vet om, hon heter Lizzy. 
Foto:Mikaela 
 
 
Oktober var helt klart den sämsta månaden på hela åtet, i hela mitt liv. Min klasskompis dog. Kände mig verkligen rubbad då, går seriöst inte en dag utan att jag tänket på han :(  
 
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR hittar det min best of 2012 lista på spotify! :)
 
 
 
2013, Here we come!  
  

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback