Ska jag?

Vill färga tillbaka till min natuliga färg, eller lite mörkare. Fast jag är lite feg, tänk om ja ånga mig? Har då lovat mig själv att de var sista gången jag färgade mitt hår blont. Min plan var tidigare att låta de växa ut en bra bit till och sen färga de helt brunt. Men börjar tänka efter och frågar mig själv om de inte är lika bra att göra de nu? Men samtidigt så vill jag vara blond. Ååh svårt val.. Måste verkligen tänka efter! ;) Känns normalt att se sig blond nu, då jag varit de sen 2010.
 
Blond
 
VS
 
Brunt
 
(Och jaa... ,ni behöver ju inte säga nå om mina skills i photoshop dår det gäller färgning an t.ex hår! ;))
 
VAD TYCKER DU?!


Du är väldigt fin i bäda färgerna!Prva brunt vettja;)

Svar: Ska de! :)
Tilda Forsberg

2012-12-16 // 08:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback