Nu tar jag helg

Så jävla skönt. Ledig imorgon, drar till vindeln!
Efter ennu en jobbig och seg vecka så tar jag helg nu. Har för ett bra tag sen kommit hem från stallet där jag tillbringat några timmar då det var ridlektioner! Jävulskt kallt. Tur man rörde på sig lite grann då.. Haha ;)
Ska ta och fixa lite med bilder nu, i photoshop och ska också skicka in en beställning på några bilder, dock kanske inte idag men i helgen! :)

Helgen blir nog ganska lugn. Ridning står högst upp på listan, sen lite andra småsaker som också ska göras. Snöade förövrigt idag, awesome! Snart full vinter(?), haha hoppas får man väl alltid göra;) Sen dock inte så låvande ut om man tittar på smhi, står att det inte ska snöa nått:/ Trist, hoppas dom har fel! Har även sätt att snökanonerna är i full gång. Najjs! :) 

Så imorgon står Chayenne, eller så lejjar jag över de till någon annan så tag å rid henne! För de behövs;) Hehe :$ 

 

Ärligt talat fick jag skriva om hur lång tid de var jag kom hem från stallet ett X antal gånger. Haha så snabb är jag på att skriva ett inlägg ;) 
 
Är hur  avis som hellst på alla som ska till Stockholm ihelgen! Vill också dit! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback