Nya designen!

Blev faktist ganska nöjd! :) Tummen upp för smilisarna! Haha ;) 
Chayenne var riktigt fin idag! Gick som en klocka. Mycket mjukgörande, lite bommar och mycket skritt arbete! Hade westensadeln idag, var ett tag sen jag red i den. 
Tok ponnyn! ♥ 
 
Har inte gjort så mycket mera idag, bara tagit det lugnt. Har suttit i timmar, känns det som, och jobbat med att få ihop en design som jag gillar! ;) Lyckade bra, tyckte jag. Så vad tycker ni om designen? :)
Nää, nu startar jag nog en film och bara myser av att det är helg! Bara en månad kvar till jul nu, nu är det nära!
 
 
 


Jättefin blogg,kika gärna in på vår och lämmna gärna en kommentar :)

2012-11-25 // 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback