Fina Fyrbenta.

Eftersom jag igår slutade kl 12 så var jag i stallet redan vi ett tiden. Började med Chayenne som ja red på en grus väg(eller var mera som lerväg..). Gick bra blev mycke galopp, Chayenne måste verkligen gå ner i vikt nu. Man börjar ju undra om hon inte bär ett föl där inne, Haha. Jaja, tokponnyn är ändå lite söt;) Nu då de börjar bli vår så blir Chayenne ganka stel och tittig. Inte lätt alla gånger..
Ikaros red jag kärleksstigen, eftersom han inte är i kondis än så blev de inte så hårt pass. Lite skänkelvikning och galopp fick de bli. Han var iallafall fin:) 
Elina red jag också Kärleksstigen med. Mycket travarbete blev de. Fina Elina♥ Hon har verkligen fått fin form nu. Byggt muskler. Längtar tills jag kan börja hoppa med henne igen. Kan inte de just nu då underlaget inte håller:/ Jaja hon är ändå fin(: 
 
Idag har jag verkligen inte gjort nå. Skolan, stallet och så nu datorn.. Den vanliga ordningen;) Funderar på att göra bort lite skolarbete, fast tror jag kommer fasna vid datorn och bara göra onödiga saker.. Like Allways. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback