Och tillslut är man tillbaka igen.

Efter alldeles förmycket tjat sitter jag här igen. Haha, undra igentligen hur många gånger alla har tjatat på att jag ska börja om med bloggningen igen? Jaja, Finally. 
 
Under tiden så har gått nu medans jag inte har bloggat så har de ju hänt en hel del saker! Har börjat rida Elina och Ikaros. Så har verkligen fullt upp. Har Chayenne också. Fattar fortfarande inte varför jag ens tänker tanken att börja blogga då jag redan har fullt upp och knapp sitter vid datorn nå.. Så ni får ju inte för vänta er så mycket av mig.. 
Har även hunnit ramlat av min älskade ponny. Fast de behöver vi ju inte gå in på så mycket;) Vart på P&J Som gick bättre än förväntat! 70 och 80 cm, och inte en ända bom ner! 
 
Jaja nu ska jag fortsätta mitt jätte intresanta liv.. 
 
 
Har fotat några ridpass och poträtt bilder. Så ja hå då nya och frächa bilder:) Till en börja iallafall, hehe.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback