Dagen innan.

Imorgon börjar skolan, kan inte kalla det längtar direkt. Den sköna blir att komma in i rutinerna igen. Gruvar mig som fan för att stiga upp imorgon, tacka guud att vi har kortdag!
 
Igår så duschade vi ju hästarna. Elina hade gjort illa sig nånstans i hagen då hon har en rispa på ca 1 dm. Inte så fränt;) Red inte igår då jag inte kände att jag orkade. Utan gick med henne en sväng istället. Haha alltså elina har så fina bakben på denna bild måste jag bara erkänna;)
Idag så red jag halva ridstigen, var tänkt att jag skulle rida hela men då elina så en vit bil som var livsfarlig enligt hon så vägrade hon förtsätta gå, kände inte för att bråka med henne eller hoppa av och gå förbi den så vände jag och red tillbaka. 
 
Har städat verkstan idag, lizzy fick följa med mig. Tycker att det är så himla läskigt ocg vara där själv, alldeles för stort och för många rum.. 
 
Jag har beställt hem lite bilder idag, och så gjorde jag världens snyggaste egendesignade skal som är på väg hem till mig nu, glömde screen shota så kan inte visa det för än det kommer. 
 


» Marta

Skulle du vilja vinna ett presentkort att handla
för på HÖÖKS?
Väldigt enkla regler!
http://www.nattstad.se/stalltjej/tavling---vinn-ett-presentkort-pa-hooks-9760738

2013-08-27 // 23:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback