10 detta visste ni inte om mig fakta

Eller ja, kanske dom nära och kära vet om det;)
 
1. När jag rider en häst tänker jag bäst ut inlägg, typ hur jag ska skriva om just detta ridpasset, eller jag ska skriva ett inlägg om de dära! Dock händer det inte alltid att man tar tummen ur och skriver de! ;) 
2. Älskar Japp, alltså godisen.  
3. Jag har tre hål i öronen
4. Jag har haft hur många bloggar som helst på två/tre år. Kommer inte ens ihår vad alla heter! 
5. jag har levt i 5014 dagar
6. Det är exakt 100 dagar kvar till min födelsedag! ;)
7. Jag är 170 cm lång.
8. Jag har ca 5450 bilder på Chayenne, hehe! 
9. En dag under förra året gick jag lite mer än 30 000 steg
10. Jag har satt upp Keep calm and love tilda fotot i mitt rum och på kylskåpet, haha! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback