Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram

Sommarlov, skööönt! Bara njuter, ha börjat blivt hurtig, hästarna må i sommarhagen. -Snart flytt till Laine me dom. Go sommarmusik i öronen! No må man! 
 
Händer inte så mycket i just hästfronten, dom tränas på som vanligt. typiskt att Chayenne får skav av munkorgen så hon inte han ha den. Fast får på nån jävla vänster fixa det me ludd och nå.
^Hahahah, Chayenne! ;)
 
Ihelgen bär det av till Sikån för lite midsommarfirande och annat skojj! 
Regnat hela dagen så jag har städat (-För er som ville veta), tvättan en jävla massa kläder. Nu då regnet har av tagit och jag har skrivit klart detta så bär det av på en löpar tur. Laddar upp mobilen med massa ny och go musik! -Awesome! :P
 
Händer inte så mycket i bloggfronten för min del, är inte riktigt sugen på att blogga. Har igentligen inte tid heller, men.. Får ihop nått inlägg lite då och då;) 
 
Jaja, har de bra så länge! :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback