Humöret på topp!

Sitter ute i solen och bara ha de bra, lyssna på go Musik. Funderar på att ta mig till stallet, fast de får nog vänta ett tag. Vädret är inget som man ska klaga på, Just love it. Hoppas att det bara håller i sig. Längtar som bara den till paddokken har torkat upp, Vill börja träna på riktigt nu, inte bara rida ut hela tiden, men det är väl bara att bita ihop och göra det bästa av det. Snart har ju backen också ingen snö kvar. Då kan man äntligen börja bygga lite muskler på både häst och ryttare, På tal om de så någ jag gick en Pw har om dagen så fick jag två feta blåser på hälarna (för er som ville veta), undra om de var ett tecken på att jag inte ska träna. Haha nää, det är så skönt å träna.♥
Var nere och badade med hästarna igår, Myys. Dock liiite kallt förtfarande, sköt för hästarna och svalka sig lite:) 
 
Nää, nu ska jag sluta svamla och börja göra något av denna vackra dag!
 
                                  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback