Lördag morgon

Jag är verlkigen sämst på det hära med att blogga.. Men bättre att den lider än mina hästar och skolan! ;) 
 
Idag blir det lite dressyr för Elina. Med ikaros tror jag jag kör lite markarbete/hoppning. Har även kirrat med mig en fotograf! Så jag får lite nya å fina bilder:) 
 
Igår släppte även Avicii sitt nya gryma album! Gryyymt är bara förnamnet! 
 
 
 


Hej! Härlig blogg!

Det skulle vara SÅ kul om du ville delta i veckans blogg! Och kanske har du chansen att vinna och bli sedd för över 600 läsare, som vi hade igår? :)
http://tlryttarna.horseworld.se/2013/09/07/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang/#comments

(Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer)

2013-09-15 // 00:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback